Навчальна практика

Звіт №1

На першому занятті практики: «Розпізнавання тексту за допомогою OSR-програм. Переклад тексту.Редагування, форматування документів Microsoft Word. Друкування текстових документів» я дізналася про програму «FineReader», зрозуміла, що програма розпізнавання символів «FineReader» дуже швидко перетворює текст на картинці в звичайний текст. Ще я навчилась з мережної папки завантажувати робочі файли.Найбільший мій успіх — це перевірка файлу архіву на комп’ютерні  віруси. Мої найбільші труднощі — це редагувати  правильно таблицю, яку  розпізнав «FineReader».Раніше в мене не виходило використовуючи Microsoft Office Word, ProLing Office, здійснити переклад тексту на  українську мову. Результатом сьогоднішньої своєї  роботи я задоволена,  чимало дізналась про програму розпізнавання символів, запам`ятала все, бо те,  що ми вивчаємо нам обов`язково згодиться в житті. Якби була змога ще раз виконати роботу, я б  змінила  свій порядок  її виконня. Була здивована, коли так швидко виконала всі завдання, хоча ще потрібно мати чимало навичок.На сьогодні моя мета: встигнути виконати всі завдання правильно, без допомоги і все  зрозуміти. Моя мета була  досягнута.

Звіт №2

Темою сьогоднішнього заняття є: «Розробка документів Microsoft Excel. Моделювання розрахун-ків. Надбудова Пошук рішення. Графічне представлення ін-формації: побудова діаграм, гістограм.Підготовка і друкування документів Microsoft Excel 2010». На занятті я дізналась що Excel має  Поиск решения,  зрозуміла що це неохідна річ, і навчилась правельно нею користуватись. Найбільшим  моїм  успіхом на сьогодні є швидке виконання всіх завдань.  Мої найбільші труднощі — це  правильно записати  обмеження задачі (раніше в мене це не виходило, а тепер виходить):

  • Кількість перевезених добрив не можуть перевищувати їх наявності на складах;
  • Кількість доставлених добрив не повинна перевищувати їх потреби на полях;
  • Число перевезень не може бути відємним.

Результатом своєї роботи я задоволена, томущо я  зуміла з першого разу побудувати  діаграму. Якби була змога ще раз виконати роботу, я б з задоволенням це зробила. Найбільше мене  здивувало на занятті швидкість виконання завдання, ніби-то складні, але всі виконали їх швидко і правельно. Моєю метою була : » Зрозуміти як правельно потрібно робити таблиці», я її досягла.

Звіт№ 3

На заняттях 3-4 я працювала над темою:» Розробка моделі та створення БД Microsoft Access. Заповнення інформаційних масивів.Робота з об’єктами БД Microsoft Access. Створення запитів для отримання підсумкової інформації. Створення та друкування звітів Access». З ціх занять я дізналась про те що  БД співпрацює з  Microsoft Office Exce, зрозуміла, що це дуже добре, тому що так зручніше робити різноманітні таблиці, навчилася експортувати дані з БД в Microsoft Office Excel та використовувати їх. Найбільший мій успіх — це швидко і правильно створити  таблиці в БД. Мої найбільші труднощі — це на базі запитів Тракторна бригада та Рільнича бригада створити звіти Список працівників тракторної бригади та Список працівників рільничої бригади. . Раніше в  мене не виходило знайти доплату за стаж, дуже довго шукала правильний варіант, але не просто так, тепер в мене це  виходить дуже добре. Я задоволена  результатом своєї роботи. Якби була змога ще раз виконати цю роботу, я б з задоволенням це зробила. Найбільше мене  здивувало на занятті те що я згадала як правильно працювати з сортировкою и фильтром в Microsoft Office Excel. Моя мета: «Створити всі таблиці, звіти, зробити правильно і точно всі розрахунки в таблицях», з цім завданням я справилась, хоть це було не легко.

Оставьте комментарий